#20 Gör din busskortsficka lite mer personlig

Något som är väldigt litet och inte alls särskilt viktigt är din busskortsficka (om du nu har en sådan). Men nästan varje dag tar man upp den minst två gånger, så varför inte göra den litwe mer personlig och rolig. Jag vet att det finns så att man köpa lite mer personliga fickor, men hur personliga är de egentligen om man kan köpa dem?

Så jag bestämde mig helt enkelt för att göra om min busskortsficka. De rosa nya fickorna är lite svårare att göra om, eftersom det är en så stark färg, men kanske har du kvar en gammal?




Tid: Från 5 minuter till 1 timme.
Kostnad: Under 50 kronor. För pysselgrejerna alltså.
Nackdelar: Du får inte chans att visa den så ofta. Den kanske inte blir som du tänkt dig.
Fördelar: Du gör något kreativt. Du får en personlig busskortsficka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0